Kattintási szokások 1. – bevezető
Statisztikai rendszerekből ma már rengeteg van mind magyar, mind pedig idegen nyelven. Ezek legtöbbje számtalan módon képes a lapunkat meglátogatókról sok-sok érdekes adatot elárulni, például hogy honnan jöttek, milyen böngészőt használnak, milyen felbontáson működik...
Erfan Azimi – állítólag ő van a Google szivárogtatás hátterében
Erfan Azimi, az EA Eagle Digital digitális marketingügynökség vezérigazgatója, a közelmúltban nagy vihart kavart a SEO közösségben. Azimi állítólag megszerezte és megosztotta Rand Fishkinnel és Mike Kinggel a Google keresési API-jának dokumentumait, amelyek ellentmondásos...
Adobe-Google-Yahoo! szövetség született
A két keresőoriás az Adobe-val együttműködve azon fog dolgozni, hogy a jövőben Adobe Flash tartalmakra is lehessen keresni. Az SWF állományokban lévő információk nagy részét ugyanis egyelőre nem látják a keresőmotorok.
Az Adobe, a Google...
Google SERP Checker – Valentin.app
A digitális marketingben és úgy egyáltalán az online térben gyakran előfordul, hogy szeretnénk pontosan látni, milyen találatok jelennek meg egy adott helyi keresésben a Google-ben. Nézzünk hát meg egy olyan eszközt, ami mindezt lehetővé...
Instant Google szolgáltatások
Szaporodnak azok a hasznos alkalmazások, melyek a Google valamely szolgáltatására épülnek. Érdemes megnézni őket kicsit közelebbről is.
Google Instant
Kezdődött ugye a Google Instant-tal, mikor is valós időben tekinthetjük meg a Google-be pötyögött keresések eredményeit. Talán...
Kattintási szokások 3. – ClickHeat
Most hagyjuk egy időre a Google Analytics-t és a ClickAider-t, nézzünk egy másik típusú statisztikai rendszert. Ez lesz az, amire a cikk 1. részében úgy utaltam, hogy letölthető és telepíthető a tárhelyünkre, illetve hogy...
Saját Google kereső hozzáadása honlapunkhoz
Nagyon egyszerű lesz a dolgunk:
Hozzunk létre egy formot az alábbi beállításokkal:
Két input mezőt is adjunk hozzá:
Ha jól dolgoztunk, így néz ki a kódunk:
Így pedig a keresőnk:
Tesztelés: ITT
Web Ceo
Ingyenesen elérhető (letölthető) keresőoptimalizáló szoftver, melynek van egy bővebb, fizetős verziója is. A WEB CEO segítségével nyomon követheted a honlapod helyezését a keresőkben, illetve sok egyéb dolgot is képes vizsgálni egy gombnyomásra:
Kulcssavak keresése
honlap optimalizálása
oldalak...
Lágy 404-es oldalak kezelése
Nemrég jelent meg a "Google webmaster tools"-ban a lágy 404-es oldalak kezelése. A "Crawl errors" rész alatt lehet megtalálni és a "Soft 404s" linkre kell kattintani.
A lényege, hogy a google megmondja, az oldalunkon mely...
Tartalommarketing-stratégia 5 lépésben
A tartalommarketing ma egy nagyon divatos szó lett, amelyet ha konkrétan meghatározott célok mellett használnak, valóban nagyon sokat lendíthet az adott területen, de ha csak úgy a levegőbe durrogtatnak, akkor semmilyen, profitban is megmutatkozó...