Kattintási szokások 1. – bevezető

0
Statisztikai rendszerekből ma már rengeteg van mind magyar, mind pedig idegen nyelven. Ezek legtöbbje számtalan módon képes a lapunkat meglátogatókról sok-sok érdekes adatot elárulni, például hogy honnan jöttek, milyen böngészőt használnak, milyen felbontáson működik...

Erfan Azimi – állítólag ő van a Google szivárogtatás hátterében

0
Erfan Azimi, az EA Eagle Digital digitális marketingügynökség vezérigazgatója, a közelmúltban nagy vihart kavart a SEO közösségben. Azimi állítólag megszerezte és megosztotta Rand Fishkinnel és Mike Kinggel a Google keresési API-jának dokumentumait, amelyek ellentmondásos...

Adobe-Google-Yahoo! szövetség született

A két keresőoriás az Adobe-val együttműködve azon fog dolgozni, hogy a jövőben Adobe Flash tartalmakra is lehessen keresni. Az SWF állományokban lévő információk nagy részét ugyanis egyelőre nem látják a keresőmotorok. Az Adobe, a Google...

Google SERP Checker – Valentin.app

0
A digitális marketingben és úgy egyáltalán az online térben gyakran előfordul, hogy szeretnénk pontosan látni, milyen találatok jelennek meg egy adott helyi keresésben a Google-ben. Nézzünk hát meg egy olyan eszközt, ami mindezt lehetővé...

Instant Google szolgáltatások

2
Szaporodnak azok a hasznos alkalmazások, melyek a Google valamely szolgáltatására épülnek. Érdemes megnézni őket kicsit közelebbről is. Google Instant Kezdődött ugye a Google Instant-tal, mikor is valós időben tekinthetjük meg a Google-be pötyögött keresések eredményeit. Talán...

Kattintási szokások 3. – ClickHeat

1
Most hagyjuk egy időre a Google Analytics-t és a ClickAider-t, nézzünk egy másik típusú statisztikai rendszert. Ez lesz az, amire a cikk 1. részében úgy utaltam, hogy letölthető és telepíthető a tárhelyünkre, illetve hogy...

Saját Google kereső hozzáadása honlapunkhoz

Nagyon egyszerű lesz a dolgunk: Hozzunk létre egy formot az alábbi beállításokkal: Két input mezőt is adjunk hozzá: Ha jól dolgoztunk, így néz ki a kódunk: Így pedig a keresőnk: Tesztelés: ITT

Web Ceo

2
Ingyenesen elérhető (letölthető) keresőoptimalizáló szoftver, melynek van egy bővebb, fizetős verziója is. A WEB CEO segítségével nyomon követheted a honlapod helyezését a keresőkben, illetve sok egyéb dolgot is képes vizsgálni egy gombnyomásra: Kulcssavak keresése honlap optimalizálása oldalak...
Lágy 404-es hiba a tutorial.hu-n

Lágy 404-es oldalak kezelése

1
Nemrég jelent meg a "Google webmaster tools"-ban a lágy 404-es oldalak kezelése. A "Crawl errors" rész alatt lehet megtalálni és a "Soft 404s" linkre kell kattintani. A lényege, hogy a google megmondja, az oldalunkon mely...
tartalommarketing

Tartalommarketing-stratégia 5 lépésben

A tartalommarketing ma egy nagyon divatos szó lett, amelyet ha konkrétan meghatározott célok mellett használnak, valóban nagyon sokat lendíthet az adott területen, de ha csak úgy a levegőbe durrogtatnak, akkor semmilyen, profitban is megmutatkozó...