Adobe-Google-Yahoo! szövetség született

A két keresőoriás az Adobe-val együttműködve azon fog dolgozni, hogy a jövőben Adobe Flash tartalmakra is lehessen keresni. Az SWF állományokban lévő információk nagy részét ugyanis egyelőre nem látják a keresőmotorok. Az Adobe, a Google...

19+ SEO kérdés a hatékony keresőoptimalizáláshoz

0
19+ olyan SEO kérdést ismerhetsz meg a cikkben, melyek megválaszolása nagymértékben hozzájárul a sikeres keresőoptimalizáláshoz

Top 1000 honlap a neten – Google

0
A Google publikussá tette, hogy mely az a top 1000 oldal a neten, melyek a világ legnézettebb honlapjai. Legalábbis jelenleg. A listát bárki megnézheti az alábbi címen: Top 1000 sites - DoubleClick Ad Planner Érdekességképpen, ezek...

Good Keywords

0
A Good Keywords (magyarul Jó Kulcsszavak) egy windows oprendszer alá ingyenesen telepíthető kulcsszó választást elősegítő eszköz. A programról - bár jómagam is használtam/-om nem sok infóm volt, azt mindenesetre láttam, hogy magyar szavak tekintetében nem...

Keresőoptimalizálás és prioritások

4
A keresőoptimalizálás nem 1 nagy lépésből vagy 1 nagy módosításból áll, inkább sok kisebb-nagyobb lépés sorozata után hozza meg a kívánt eredményt. Az egyes lépések között rangsort felállítani elég nehéz lenne, mindenki kicsit másra...

Google Webmester Súgócsoport

0
Tegnap óta elérhető a "Google Webmester Súgócsoport" magyar nyelven ahol az alábbi témakörökben lehet beszélgetést kezdeményezni a "Google Webmester Csapat" tagjaival. Feltérképezés, indexelés és rangsorolás Google webmestereszközök Javaslatok és kérések Csevegés, beszélgetés Estefele én is...
404-es hibaoldalak miatti Google büntetés

Mekkora gondot jelentenek a 404-es hibák?

0
A webmesterek bizonyára ismerik a Google Webmester Eszközökben megtalálható "Feltérképezés / Feltérképezési hibák” részt, ahol jól látható ha a googlebot 404-es linkre szalad. Többször hallotttam visssza én is, hogy a 404-es hibák léte büntetéssel jár...
tartalommarketing

Tartalommarketing-stratégia 5 lépésben

A tartalommarketing ma egy nagyon divatos szó lett, amelyet ha konkrétan meghatározott célok mellett használnak, valóban nagyon sokat lendíthet az adott területen, de ha csak úgy a levegőbe durrogtatnak, akkor semmilyen, profitban is megmutatkozó...

Erfan Azimi – állítólag ő van a Google szivárogtatás hátterében

0
Erfan Azimi, az EA Eagle Digital digitális marketingügynökség vezérigazgatója, a közelmúltban nagy vihart kavart a SEO közösségben. Azimi állítólag megszerezte és megosztotta Rand Fishkinnel és Mike Kinggel a Google keresési API-jának dokumentumait, amelyek ellentmondásos...

Kattintási szokások 2. – ClickAider

4
Rövid bevezetőként, hogy miről is szól a ClickAider szolgáltatása: ahogy ezt a cikk 1. részében is említettem, van olyan szolgáltatás, melyre csak regisztrálni kell magunkat és ezért cserébe képes például az egyes (általunk beállított)...