A részletes célzásbővítés nem új funkció a Facebookon. Viszont nagyon figyelni kell rá, mert a Facebook elkezdte bevezetni, hogy az alapértelmezett beállítás már a „bekapcsolva”:
Mivel eddig az alapértelmezett beállítás a „Kikapcsolva” volt, könnyű elsiklani fölötte, hogy ellenőrizzük és átállítsuk. Ennek köszönhetően „véletlenül” akkor is használhatjuk, amikor nem akartuk. Így például a remarketing, vagy lookalike célzásaink sem lesznek már azok, amiknek eredendően szántuk őket.
Nem minden fiókban van még bevezetve, emiatt esetleges, hogy belefutunk e ebbe az újításba, vagy sem. Mindenesetre jobb, ha ellenőrizzük a hirdetések elindítása előtt.
Azoknak, akik még nem találkoztak ezzel a funkcióval: „A részletes célzási beállításaidon kívüli embereket is elérhetsz, amikor ez várhatóan jobb teljesítményt eredményezhet.”