Facebook hirdetés

Facebook hirdetés: cikkek, esettanulmányok, know-how-k, tippek, trükkök. Alapoktól a profi szintig. Ha érdekel a Facebook PPC, olvass minket rendszeresen!

Facebook Vállalkozáskezelő létrehozása

Facebook Vállalkozáskezelő/Business manager létrehozása és beállítása

0
Amire figyeljünk a Facebook Vállalkozáskezelő, hirdetéskezelő, Facebook-oldal létrehozásakor Mielőtt belefognánk, van pár dolog, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt a vállalkozáskezelőnket, (angol nevén Business Manager) hirdetési fiókunkat (angol nevén Ads Manager), valamint a Facebook-oldalunkat beállítjuk. 1., A...
Amit a Facebook hirdetésekről tudnod érdemes

Amit a Facebook hirdetésről tudnod érdemes cégvezetőként, marketingesként is

0
Ebben a cikkben olyan alapismereteket szeretnék nyújtani, amivel jó, ha tisztában vagyunk marketingesként, cégtulajdonosként akkor is, ha van PPC-sünk, aki kezeli a kampányainkat. Mint minden marketing eszközt, így a Facebook hirdetést is szinkronizálni kell...
Facebook fiók feltörés

Facebook hirdetési fiók feltörés

0
Hogyan előzhetjük meg a Facebook fiókunk feltörését? 1., Használjunk külön, komplex jelszót. Ne olyat adjunk meg, amit sok más helyen is használunk. A jelszavunk legyen bonyolult. https://www.jelszogenerator.hu/ vagy egyéb jelszógenerátor alkalmazásokban tudunk bármilyen variációban jelszavakat...
Facebook webhely tartomány ellenrzés

Facebook webhely tartomány ellenőrzése

0
Miért van erre szükség? Több okot is fölsorakoztathatunk. Ebből az egyik, hogy az Apple az iOS 14-el olyan módosításokat vezetett be, ami érinti az adatok átadását, emiatt a mérési lehetőségek is megváltoztnak. Ez arra késztette...
Facebook videó hirdetés

Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?

0
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”, vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre. Kétféle optimalizációs lehetőségünk van: 1., ThruPlay:  a hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
Facebook hirdetés 5+1 tévhit

Facebook hirdetés 5+1 tévhit

0
1., A Facebook mesterségesen drágítja a hirdetéseket A minap beszélgettem egy jól menő középvállalkozás tulajdonosával. Aki, mivel terjeszkedni szeretne, cégen belülre akarja vinni a Facebook PPC-t. Emiatt illetékes kollégával Facebook képzésre is elmentek. Nem tudom, hogy...
Facebook hirdetési fiók összeomlása

Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány

0
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...

Link Shim – Facebook

0
Minden digitális marketingszakember számára ismerős lehet a pillanat, amikor izgatottan merülünk el a Google Analytics adatok tengerében, csak hogy rájöjjünk, a Facebook referrer forgalom értelmezése nem is olyan egyértelmű, mint gondoltuk. Itt jön képbe...
Facebook post hirdetés nem aktivitás céllal

Facebook postok hirdetése nem aktivitás céllal

0
Vegyük előbb a konverziós céllal futtatott post hirdetéseket Tipikus, amit konverziós céllal hirdethetünk, amennyiben már van elég statisztika a fiókban, a termék postok. Ezeknek egy külön típus szereplője az akciós postok. Ezek határidősek, így csak adott határnapig tudjuk...
Facebook feed hirdetésekhez

Facebook feed hirdetésekhez

1
Mi kell a Facebook feedbe? Kötelező mezők: "id" "title" "description" „availability” "condition" „price” „link” "image_link" "brand", Nem kötelező mezők, de érdemes alapból használni: "sale_price""product_type" Facebook által javasolt mező a google_product_category, ami lényegében a Google saját taxonómiája a...