Facebook hirdetések – hogyan tanuljunk?
Milyen forrásokra támaszkodva tanulhatunk?
Számos
ismeretforrás a rendelkezésünkre áll, így lehetőségünk van kiválasztani
habitusunk, elvárásaink, tanulási stílusunk és igényeinkhez képest a számunkra
legmegfelelőbbet.
Tanfolyamon tanulunk:
Arra érdemes figyelni, hogy lehetőség szerint ne olyan tanfolyamot válasszunk, ami „old school” ismeretekkel...
Facebook kétfaktoros hitelesítés beállítása
Kétfaktoros hitelesítés beállítása Facebook mobil applikációban
Először a jobb fölső sarokban található szendvics menüre kattintunk:
Válasszuk a legfölső, beállítások menüpontot:
Görgessünk kicsit lejebb és válasszuk a "Biztonság és bejelentkezés" menüpontot:
Ezen belül találjuk meg a "Kétfaktoros hitelesítést. Válasszuk...
Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...
Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról
Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”,
vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre.
Kétféle optimalizációs lehetőségünk van:
1., ThruPlay: a
hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
A facebook nem támogatja a Chrome-t
Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek?
A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Facebook hirdetéskezelő tanfolyam, képzés – hogyan válasszunk
Az első, amit érdemes eldöntenünk, hogy milyen oktatási módszer jön be nekünk, hogyan tudunk hatékonyan tanulni. Például sok videós tanfolyam elérhető magyar és angol nyelven is, viszont, ha nem tudunk hatékonyan tanulni videókból, akkor...
Facebook postok hirdetése nem aktivitás céllal
Vegyük előbb a konverziós céllal futtatott post hirdetéseket
Tipikus, amit konverziós
céllal hirdethetünk, amennyiben már van elég statisztika a fiókban, a termék
postok. Ezeknek egy külön típus szereplője az akciós postok. Ezek határidősek,
így csak adott határnapig tudjuk...
Facebook hirdetés 5+1 tévhit
1., A Facebook
mesterségesen drágítja a hirdetéseket
A minap beszélgettem egy jól menő középvállalkozás tulajdonosával. Aki, mivel terjeszkedni szeretne, cégen belülre akarja vinni a Facebook PPC-t. Emiatt illetékes kollégával Facebook képzésre is elmentek. Nem tudom, hogy...
Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai
Facebook hirdetéskezelő létrehozása
A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
Facebook feed hirdetésekhez
Mi kell a Facebook feedbe?
Kötelező mezők:
"id" "title" "description" „availability” "condition" „price” „link” "image_link" "brand",
Nem kötelező mezők, de érdemes alapból használni:
"sale_price""product_type"
Facebook által javasolt mező a google_product_category, ami lényegében a Google saját taxonómiája a...