Facebook feed hirdetésekhez
Mi kell a Facebook feedbe?
Kötelező mezők:
"id" "title" "description" „availability” "condition" „price” „link” "image_link" "brand",
Nem kötelező mezők, de érdemes alapból használni:
"sale_price""product_type"
Facebook által javasolt mező a google_product_category, ami lényegében a Google saját taxonómiája a...
Facebook postok hirdetése nem aktivitás céllal
Vegyük előbb a konverziós céllal futtatott post hirdetéseket
Tipikus, amit konverziós
céllal hirdethetünk, amennyiben már van elég statisztika a fiókban, a termék
postok. Ezeknek egy külön típus szereplője az akciós postok. Ezek határidősek,
így csak adott határnapig tudjuk...
Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról
Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”,
vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre.
Kétféle optimalizációs lehetőségünk van:
1., ThruPlay: a
hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
Facebook hirdetési support, kapcsolatfelvételi lehetőségek
Facebook chat
support
A leggyorsabb módja a kapcsolatfelvételnek a Facebook chat supportja. Ezt az alábbi linken érhetjük el: https://www.facebook.com/business/help/support
Ha itt rákattintunk a 'Kezdés' gombra, utána meg kell adnunk, hogy milyen témában szeretnénk segítséget kérni, válasszuk ki...
Facebook hirdetési fiókhiba
Belépünk a Facebook hirdetési fiókunkba és ez a látvány fogad.
Persze pánik és értetlenség tör ki rajtunk, hogy mi a nyavaja történhetett, hogy leállít az egész fiókunk. Nem is húzom tovább az...
Facebook hirdetési fiók minősége: Account Quality eszköz
Hasznos funkció, amivel nyomon tudjuk követni, hogy áll az accountunk, valamint a megfellebbezett hirdetéseink.
Itt érhetjük el: https://business.facebook.com/accountquality
Ez amiatt jó, mert pontosabb rálátásunk lesz arra, hogy ilyen szempontból mi a helyzet az...
Facebook hirdetések – hogyan tanuljunk?
Milyen forrásokra támaszkodva tanulhatunk?
Számos
ismeretforrás a rendelkezésünkre áll, így lehetőségünk van kiválasztani
habitusunk, elvárásaink, tanulási stílusunk és igényeinkhez képest a számunkra
legmegfelelőbbet.
Tanfolyamon tanulunk:
Arra érdemes figyelni, hogy lehetőség szerint ne olyan tanfolyamot válasszunk, ami „old school” ismeretekkel...
Letiltott Facebook hirdetések fellebbezése
Ez általában dilemmát szokott okozni az ügyfeleknek, hogy fellebbezzenek e, ha letiltották a hirdetésüket, vagy ne. A válasz egyszerű. Ha mi is úgy ítéljük, hogy jogosan tiltották le a hirdetést, akkor javítsuk, és ne...
Amit a Facebook hirdetésről tudnod érdemes cégvezetőként, marketingesként is
Ebben a cikkben olyan alapismereteket szeretnék nyújtani, amivel jó, ha tisztában vagyunk marketingesként, cégtulajdonosként akkor is, ha van PPC-sünk, aki kezeli a kampányainkat.
Mint minden marketing eszközt, így a Facebook hirdetést is szinkronizálni kell...
Facebook hirdetés 5+1 tévhit
1., A Facebook
mesterségesen drágítja a hirdetéseket
A minap beszélgettem egy jól menő középvállalkozás tulajdonosával. Aki, mivel terjeszkedni szeretne, cégen belülre akarja vinni a Facebook PPC-t. Emiatt illetékes kollégával Facebook képzésre is elmentek. Nem tudom, hogy...