Ez általában dilemmát szokott okozni az ügyfeleknek, hogy fellebbezzenek e, ha letiltották a hirdetésüket, vagy ne. A válasz egyszerű. Ha mi is úgy ítéljük, hogy jogosan tiltották le a hirdetést, akkor javítsuk, és ne fellebbezzünk. Ha jogtalannak ítéljük a letiltást, akkor minden esetben fellebbezni célszerű.
A dilemmát az szokta okozni, hogy „ne húzzuk ki a gyufát a Facebooknál, nehogy az egész fiókot, vagy accountot letiltsák”. Ez persze csak akkor érdekes, ha többször van letiltott hirdetésünk. Ez bizonyos témáknál, például álláshirdetések, vagy online patika hirdetései, bizony nem ritka, még úgy sem, hogy természetesen semmilyen szabályt nem sértettünk.
Amiért az ehhez hasonló helyzetekben mindig fellebbezni érdemes, az az, hogy a Facebook minősíti a fiókunkat. Tehát, ha minden rendben van, „zöldben” vagyunk. Ha komoly gondok vannak, „pirosba” kerül a fiók. Azáltal, hogy megfellebbezzük a letiltott hirdetéseket, és általában a hirdetések egy része, (álláshirdetéses fiókoknál ez akár 90% fölött is lehet) jóváhagyásra kerül, éppen hogy segítünk „zöldben” tartani a fiókot, és azzal ártunk, ha annyiban hagyjuk.
Úgyhogy a jó döntés, a hirdetés javítása, ha jogos a letiltás, például kérdést használunk a hirdetési szövegben (nem lehet a felhasználó tulajdonságára rákérdezni), ha pedig úgy látjuk mindent jól csináltunk, akkor pedig fellebbezni kell.