Hasznos funkció, amivel nyomon tudjuk követni, hogy áll az accountunk, valamint a megfellebbezett hirdetéseink.
Itt érhetjük el: https://business.facebook.com/accountquality
Ez amiatt jó, mert pontosabb rálátásunk lesz arra, hogy ilyen szempontból mi a helyzet az accountunkban. Továbbá könnyebb figyelemmel kísérni azt, hogy hogy állnak a megfellebbezett hirdetéseink.
Ez leginkább a nagyobb volumenű, Facebook szempontból kényesebb témájú fiókoknál jelent igen nagy segítséget.
Egy példát hozva, hirdetek munkaerő közvetítéssel foglalkozó céget. Mivel több üzletáguk van, 3 account tartozik hozzájuk. Csak az egyik accountjukban 30 kampány és 170 hirdetés fut átlagban. Ezt lehet szorozni hárommal. Amikor bevezették, hogy a Facebook nagyjából élből kivágta azokat a hirdetéseket, amik állással kapcsolatosak, sok munka, idő, energia és odafigyelés volt kézben tartani a fiókokat, hogy minden letiltott hirdetést időben megfellebbezzünk, és, ha mégsem hagynák jóvá, akkor lépni tudjunk. Az ilyen és ehhez hasonló esetekben lehet igen hasznos eszköz az Account Quality.
Mint láthatjuk, tudunk szűrni dátumtartományra, valamint irányelvre is. Továbbá tudunk fellebezést is indítani innen.