Ha nem működik: Facebook hasonmás/lookalike lista létrehozása
Amióta a Facebook megszüntette, hogy a földrajzi helyet is
meg kell adni a hasonmás listák létrehozásakor, azt tapasztalom, hogy hiába
választja ki az ember a lookalike lista létrehozását, a „Célközönség
létrehozása” gomb inaktív marad és így a...
Letiltott Facebook hirdetések fellebbezése
Ez általában dilemmát szokott okozni az ügyfeleknek, hogy fellebbezzenek e, ha letiltották a hirdetésüket, vagy ne. A válasz egyszerű. Ha mi is úgy ítéljük, hogy jogosan tiltották le a hirdetést, akkor javítsuk, és ne...
Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...
A facebook nem támogatja a Chrome-t
Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek?
A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai
Facebook hirdetéskezelő létrehozása
A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
Facebook Vállalkozáskezelő/Business manager létrehozása és beállítása
Amire figyeljünk a Facebook Vállalkozáskezelő, hirdetéskezelő, Facebook-oldal létrehozásakor
Mielőtt belefognánk, van pár dolog, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt a vállalkozáskezelőnket, (angol nevén Business Manager) hirdetési fiókunkat (angol nevén Ads Manager), valamint a Facebook-oldalunkat beállítjuk.
1., A...
Amit a Facebook hirdetésről tudnod érdemes cégvezetőként, marketingesként is
Ebben a cikkben olyan alapismereteket szeretnék nyújtani, amivel jó, ha tisztában vagyunk marketingesként, cégtulajdonosként akkor is, ha van PPC-sünk, aki kezeli a kampányainkat.
Mint minden marketing eszközt, így a Facebook hirdetést is szinkronizálni kell...
Facebook kétfaktoros hitelesítés beállítása
Kétfaktoros hitelesítés beállítása Facebook mobil applikációban
Először a jobb fölső sarokban található szendvics menüre kattintunk:
Válasszuk a legfölső, beállítások menüpontot:
Görgessünk kicsit lejebb és válasszuk a "Biztonság és bejelentkezés" menüpontot:
Ezen belül találjuk meg a "Kétfaktoros hitelesítést. Válasszuk...
Facebook feed hirdetésekhez
Mi kell a Facebook feedbe?
Kötelező mezők:
"id" "title" "description" „availability” "condition" „price” „link” "image_link" "brand",
Nem kötelező mezők, de érdemes alapból használni:
"sale_price""product_type"
Facebook által javasolt mező a google_product_category, ami lényegében a Google saját taxonómiája a...
Az ideális Facebook célközönség méret
Ha kezdők vagyunk, általában könnyebb úgy dolgozni, ha etalonokat használunk, amihez tudunk igazodni. A későbbiekben jön el az, hogy megértjük és átlátjuk annyira az egész rendszer működését, hogy ezektől az etalonoktól már ésszerűen el...