Kezdőlap Facebook hirdetés

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés: cikkek, esettanulmányok, know-how-k, tippek, trükkök. Alapoktól a profi szintig. Ha érdekel a Facebook PPC, olvass minket rendszeresen!

Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai

Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai

0
Facebook hirdetéskezelő létrehozása A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
Facebook post hirdetés nem aktivitás céllal

Facebook postok hirdetése nem aktivitás céllal

0
Vegyük előbb a konverziós céllal futtatott post hirdetéseket Tipikus, amit konverziós céllal hirdethetünk, amennyiben már van elég statisztika a fiókban, a termék postok. Ezeknek egy külön típus szereplője az akciós postok. Ezek határidősek, így csak adott határnapig tudjuk...
Facebook hirdetés tesztelés

Facebook hirdetések – kreatívok tesztelésének tervezése

0
Milyen megközelítéssel fogjunk neki a tesztek tervezéséhez Amikor az ember kreatív teszteléseket tervez és elmondja az ügyfélnek, hogy milyen lehetőségek vannak, gyakran kerül szembe azzal, hogy ügyfél természetesen majd’ mindent akar tesztelni. A probléma az,...
A facebook már nem támogatja a Chrome-t

A facebook nem támogatja a Chrome-t

Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek? A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Az ideális Facebook célközönség méret

Az ideális Facebook célközönség méret

0
Ha kezdők vagyunk, általában könnyebb úgy dolgozni, ha etalonokat használunk, amihez tudunk igazodni. A későbbiekben jön el az, hogy megértjük és átlátjuk annyira az egész rendszer működését, hogy ezektől az etalonoktól már ésszerűen el...
Facebook Account Quality eszköz

Facebook hirdetési fiók minősége: Account Quality eszköz

0
Hasznos funkció, amivel nyomon tudjuk követni, hogy áll az accountunk, valamint a megfellebbezett hirdetéseink. Itt érhetjük el: https://business.facebook.com/accountquality Ez amiatt jó, mert pontosabb rálátásunk lesz arra, hogy ilyen szempontból mi a helyzet az...
Facebook részletes célzásbővítés figyelmeztetés

Részletes célzásbővítés bekapcsolva!

0
A részletes célzásbővítés nem új funkció a Facebookon. Viszont nagyon figyelni kell rá, mert a Facebook elkezdte bevezetni, hogy az alapértelmezett beállítás már a "bekapcsolva": Mivel eddig az alapértelmezett beállítás a "Kikapcsolva" volt, könnyű elsiklani...
Facebook videó hirdetés

Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?

0
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”, vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre. Kétféle optimalizációs lehetőségünk van: 1., ThruPlay:  a hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
Facebook feed hirdetésekhez

Facebook feed hirdetésekhez

1
Mi kell a Facebook feedbe? Kötelező mezők: "id" "title" "description" „availability” "condition" „price” „link” "image_link" "brand", Nem kötelező mezők, de érdemes alapból használni: "sale_price""product_type" Facebook által javasolt mező a google_product_category, ami lényegében a Google saját taxonómiája a...
Facebook webhely tartomány ellenrzés

Facebook webhely tartomány ellenőrzése

0
Miért van erre szükség? Több okot is fölsorakoztathatunk. Ebből az egyik, hogy az Apple az iOS 14-el olyan módosításokat vezetett be, ami érinti az adatok átadását, emiatt a mérési lehetőségek is megváltoztnak. Ez arra késztette...