Részletes célzásbővítés bekapcsolva!
A részletes célzásbővítés nem új funkció a Facebookon. Viszont nagyon figyelni kell rá, mert a Facebook elkezdte bevezetni, hogy az alapértelmezett beállítás már a "bekapcsolva":
Mivel eddig az alapértelmezett beállítás a "Kikapcsolva" volt, könnyű elsiklani...
Az ideális Facebook célközönség méret
Ha kezdők vagyunk, általában könnyebb úgy dolgozni, ha etalonokat használunk, amihez tudunk igazodni. A későbbiekben jön el az, hogy megértjük és átlátjuk annyira az egész rendszer működését, hogy ezektől az etalonoktól már ésszerűen el...
Facebook hirdetések – kreatívok tesztelésének tervezése
Milyen megközelítéssel fogjunk neki a tesztek tervezéséhez
Amikor az ember kreatív teszteléseket tervez és elmondja az ügyfélnek, hogy milyen lehetőségek vannak, gyakran kerül szembe azzal, hogy ügyfél természetesen majd’ mindent akar tesztelni. A probléma az,...
Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai
Facebook hirdetéskezelő létrehozása
A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
Facebook hirdetési fiók feltörés
Hogyan előzhetjük meg a Facebook fiókunk feltörését?
1., Használjunk külön, komplex jelszót. Ne olyat adjunk meg, amit sok más helyen is használunk. A jelszavunk legyen bonyolult. https://www.jelszogenerator.hu/ vagy egyéb jelszógenerátor alkalmazásokban tudunk bármilyen variációban jelszavakat...
Facebook kétfaktoros hitelesítés beállítása
Kétfaktoros hitelesítés beállítása Facebook mobil applikációban
Először a jobb fölső sarokban található szendvics menüre kattintunk:
Válasszuk a legfölső, beállítások menüpontot:
Görgessünk kicsit lejebb és válasszuk a "Biztonság és bejelentkezés" menüpontot:
Ezen belül találjuk meg a "Kétfaktoros hitelesítést. Válasszuk...
Ha nem működik: Facebook hasonmás/lookalike lista létrehozása
Amióta a Facebook megszüntette, hogy a földrajzi helyet is
meg kell adni a hasonmás listák létrehozásakor, azt tapasztalom, hogy hiába
választja ki az ember a lookalike lista létrehozását, a „Célközönség
létrehozása” gomb inaktív marad és így a...
Facebook Vállalkozáskezelő/Business manager létrehozása és beállítása
Amire figyeljünk a Facebook Vállalkozáskezelő, hirdetéskezelő, Facebook-oldal létrehozásakor
Mielőtt belefognánk, van pár dolog, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt a vállalkozáskezelőnket, (angol nevén Business Manager) hirdetési fiókunkat (angol nevén Ads Manager), valamint a Facebook-oldalunkat beállítjuk.
1., A...
Facebook marketing tippek és alapok
Miből áll a Facebook marketing?
A Facebook marketing alapban két lábból áll:
Facebook oldal menedzsmentje Facebook hirdetés
A Facebook hirdetés működik Facebook oldal menedzsment nélkül is (oldalnak kell lennie, de nem szükséges, hogy folyamatosan...
Facebook hirdetéskezelő tanfolyam, képzés – hogyan válasszunk
Az első, amit érdemes eldöntenünk, hogy milyen oktatási módszer jön be nekünk, hogyan tudunk hatékonyan tanulni. Például sok videós tanfolyam elérhető magyar és angol nyelven is, viszont, ha nem tudunk hatékonyan tanulni videókból, akkor...