A storytelling szerepe az online világban (és marketingben)
Az internet világában — ezáltal az online marketingben is — egyre nagyobb hangsúlyt kap az adatokra épülő döntéshozatal, ami lehetővé teszi többek között a kampányok hatékonyságának precíz mérését, kielemzését és optimalizálását is.
Az adatvezéreltség azonban...
Google Shopping 100
A Google még 2019. december elején élesítette a Google Shopping 100 szolgáltatását. A weboldal célja egyszerű: kategóriákra bontva listázza azokat a termékeket, melyek keresettsége és népszerűsége az utóbbi időben a legdinamikusabban növekszik. Tehát fontos,...
Watson – így auditáld a GA4 fiókodat
A Google Analytics 4 (GA4) rendszere komplex, és sokszor nehezen átlátható. Gyakran előfordulhatnak olyan hibák, amelyek torzítják az adatok pontosságát, befolyásolják a jelentéseket, és értékes üzleti lehetőségeket vesztegethetnek el. Erre nyújthat megoldást a Watson,...
10+1 hasznos eszköz
A cikkben összeszedtem 10+1 olyan weboldalt, mely az informatikai szakembereknek a webfejlesztés vagy keresőmarketing munkájukat nagyban megtudja könnyíteni.
http://validator.w3.org
A weboldal validitása a keresőoptimalizálásban már közel sem olyan fontos mint pár éve, mára a felhasználói élmény miatt...
2020 április, amikor felborult az online marketing világa
Most semmi sem olyan, mint megszoktuk, az online marketingben
sem.
E-commerce
Az elmúlt 1 hónap igen érdekes statisztikákat hozott. Szinte
minden általam kezelt e-commerce hirdetési fiókban (Google, Facebook) nagymértékben
nőttek a konverziós statisztikák. Persze nem csak a hirdetési...
PAYPAL használata és online kártyás fizetési lehetőség felállítása lépésről lépésre
Paypal használata és az online kártyás fizetési lehetőség felállítása
Teaser kampány a PPC-ben
Mi a teaser kampány?
A teaser kampány gyakorlatilag bevezető/felvezető kampányt jelent. Célja a figyelemfelkeltés és általában nem a teljes üzenetet kommunikáló, rövid hirdetésekről van szó.
Ezek a reklámok a kíváncsiság általi figyelemfelkeltésre
hajtanak, és amikor már...
UEP és ESP – érzelmi eladási pozíció
Mit jelent az ESP és az UEP?
ESP- emotional selling proposition, vagy position úgy
fordítanám, hogy érzelmi eladási ajánlat, érzelmi eladási pozíció
UEP- unique emotional proposition, vagy position egyedi
érzelmi ajánlat, vagy egyedi érzelmi pozíció
Az ESP célja, hogy...
Brandépítés Facebook és Google Ads kampányokkal
Előre szólok, hogy ez egy hosszú és elvetemült cikk lesz, ami leginkább azért született, mert az elmúlt időben mind ügyfél, mind szakértői oldalról több kérdést is kaptam az online fizetett hirdetésekkel történő brandépítéssel kapcsolatban....