UEP és ESP – érzelmi eladási pozíció
Mit jelent az ESP és az UEP?
ESP- emotional selling proposition, vagy position úgy
fordítanám, hogy érzelmi eladási ajánlat, érzelmi eladási pozíció
UEP- unique emotional proposition, vagy position egyedi
érzelmi ajánlat, vagy egyedi érzelmi pozíció
Az ESP célja, hogy...
Google Shopping 100
A Google még 2019. december elején élesítette a Google Shopping 100 szolgáltatását. A weboldal célja egyszerű: kategóriákra bontva listázza azokat a termékeket, melyek keresettsége és népszerűsége az utóbbi időben a legdinamikusabban növekszik. Tehát fontos,...
A storytelling szerepe az online világban (és marketingben)
Az internet világában — ezáltal az online marketingben is — egyre nagyobb hangsúlyt kap az adatokra épülő döntéshozatal, ami lehetővé teszi többek között a kampányok hatékonyságának precíz mérését, kielemzését és optimalizálását is.
Az adatvezéreltség azonban...
10+1 hasznos eszköz
A cikkben összeszedtem 10+1 olyan weboldalt, mely az informatikai szakembereknek a webfejlesztés vagy keresőmarketing munkájukat nagyban megtudja könnyíteni.
http://validator.w3.org
A weboldal validitása a keresőoptimalizálásban már közel sem olyan fontos mint pár éve, mára a felhasználói élmény miatt...
Szolgáltatásmarketing online
Némileg nehéz megfogni a témát, mert rengeteg féle szolgáltatás létezik. Amivel a cikkben nem fogok foglalkozni az a B2B, mivel marketing szempontból itt van egy éles határ. Nagymértékben különbözik sokszor a B2C értékesítéstől.
Arra röviden...
PAYPAL használata és online kártyás fizetési lehetőség felállítása lépésről lépésre
Paypal használata és az online kártyás fizetési lehetőség felállítása
2020 április, amikor felborult az online marketing világa
Most semmi sem olyan, mint megszoktuk, az online marketingben
sem.
E-commerce
Az elmúlt 1 hónap igen érdekes statisztikákat hozott. Szinte
minden általam kezelt e-commerce hirdetési fiókban (Google, Facebook) nagymértékben
nőttek a konverziós statisztikák. Persze nem csak a hirdetési...
Brandépítés Facebook és Google Ads kampányokkal
Előre szólok, hogy ez egy hosszú és elvetemült cikk lesz, ami leginkább azért született, mert az elmúlt időben mind ügyfél, mind szakértői oldalról több kérdést is kaptam az online fizetett hirdetésekkel történő brandépítéssel kapcsolatban....