Kezdőlap Online marketing

Online marketing

Online marketing témájú cikkeink

UEP és ESP

UEP és ESP – érzelmi eladási pozíció

0
Mit jelent az ESP és az UEP? ESP- emotional selling proposition, vagy position úgy fordítanám, hogy érzelmi eladási ajánlat, érzelmi eladási pozíció UEP- unique emotional proposition, vagy position egyedi érzelmi ajánlat, vagy egyedi érzelmi pozíció Az ESP célja, hogy...
Google Shopping 100

Google Shopping 100

0
A Google még 2019. december elején élesítette a Google Shopping 100 szolgáltatását. A weboldal célja egyszerű: kategóriákra bontva listázza azokat a termékeket, melyek keresettsége és népszerűsége az utóbbi időben a legdinamikusabban növekszik. Tehát fontos,...

A storytelling szerepe az online világban (és marketingben)

0
Az internet világában — ezáltal az online marketingben is — egyre nagyobb hangsúlyt kap az adatokra épülő döntéshozatal, ami lehetővé teszi többek között a kampányok hatékonyságának precíz mérését, kielemzését és optimalizálását is.  Az adatvezéreltség azonban...

10+1 hasznos eszköz

A cikkben összeszedtem 10+1 olyan weboldalt, mely az informatikai szakembereknek a webfejlesztés vagy keresőmarketing munkájukat nagyban megtudja könnyíteni. http://validator.w3.org A weboldal validitása a keresőoptimalizálásban már közel sem olyan fontos mint pár éve, mára a felhasználói élmény miatt...
Szolgáltatásmarketing online

Szolgáltatásmarketing online

0
Némileg nehéz megfogni a témát, mert rengeteg féle szolgáltatás létezik. Amivel a cikkben nem fogok foglalkozni az a B2B, mivel marketing szempontból itt van egy éles határ. Nagymértékben különbözik sokszor a B2C értékesítéstől. Arra röviden...
PayPal

PAYPAL használata és online kártyás fizetési lehetőség felállítása lépésről lépésre

Paypal használata és az online kártyás fizetési lehetőség felállítása

2020 április, amikor felborult az online marketing világa

0
Most semmi sem olyan, mint megszoktuk, az online marketingben sem.   E-commerce Az elmúlt 1 hónap igen érdekes statisztikákat hozott. Szinte minden általam kezelt e-commerce hirdetési fiókban (Google, Facebook) nagymértékben nőttek a konverziós statisztikák. Persze nem csak a hirdetési...
Brandépítés Facebook és Google Adsben

Brandépítés Facebook és Google Ads kampányokkal

0
Előre szólok, hogy ez egy hosszú és elvetemült cikk lesz, ami leginkább azért született, mert az elmúlt időben mind ügyfél, mind szakértői oldalról több kérdést is kaptam az online fizetett hirdetésekkel történő brandépítéssel kapcsolatban....