Kezdőlap Online marketing

Online marketing

Online marketing témájú cikkeink

A storytelling szerepe az online világban (és marketingben)

0
Az internet világában — ezáltal az online marketingben is — egyre nagyobb hangsúlyt kap az adatokra épülő döntéshozatal, ami lehetővé teszi többek között a kampányok hatékonyságának precíz mérését, kielemzését és optimalizálását is.  Az adatvezéreltség azonban...

Watson – így auditáld a GA4 fiókodat

0
A Google Analytics 4 (GA4) rendszere komplex, és sokszor nehezen átlátható. Gyakran előfordulhatnak olyan hibák, amelyek torzítják az adatok pontosságát, befolyásolják a jelentéseket, és értékes üzleti lehetőségeket vesztegethetnek el. Erre nyújthat megoldást a Watson,...
Google Shopping 100

Google Shopping 100

0
A Google még 2019. december elején élesítette a Google Shopping 100 szolgáltatását. A weboldal célja egyszerű: kategóriákra bontva listázza azokat a termékeket, melyek keresettsége és népszerűsége az utóbbi időben a legdinamikusabban növekszik. Tehát fontos,...
Brandépítés Facebook és Google Adsben

Brandépítés Facebook és Google Ads kampányokkal

0
Előre szólok, hogy ez egy hosszú és elvetemült cikk lesz, ami leginkább azért született, mert az elmúlt időben mind ügyfél, mind szakértői oldalról több kérdést is kaptam az online fizetett hirdetésekkel történő brandépítéssel kapcsolatban....
iContact

Hírlevél küldő szoftver és professzionális Email marketing rendszer felállítása lépésről lépésre

Hírlevél küldő szoftver és professzionális Email Marketing rendszer nélkül szinte lehetetlen online vállalkozni!

10+1 hasznos eszköz

A cikkben összeszedtem 10+1 olyan weboldalt, mely az informatikai szakembereknek a webfejlesztés vagy keresőmarketing munkájukat nagyban megtudja könnyíteni. http://validator.w3.org A weboldal validitása a keresőoptimalizálásban már közel sem olyan fontos mint pár éve, mára a felhasználói élmény miatt...
PayPal

PAYPAL használata és online kártyás fizetési lehetőség felállítása lépésről lépésre

Paypal használata és az online kártyás fizetési lehetőség felállítása

Teaser kampány a PPC-ben

0
Mi a teaser kampány? A teaser kampány gyakorlatilag bevezető/felvezető kampányt jelent. Célja a figyelemfelkeltés és általában nem a teljes üzenetet kommunikáló, rövid hirdetésekről van szó. Ezek a reklámok a kíváncsiság általi figyelemfelkeltésre hajtanak, és amikor már...
UEP és ESP

UEP és ESP – érzelmi eladási pozíció

0
Mit jelent az ESP és az UEP? ESP- emotional selling proposition, vagy position úgy fordítanám, hogy érzelmi eladási ajánlat, érzelmi eladási pozíció UEP- unique emotional proposition, vagy position egyedi érzelmi ajánlat, vagy egyedi érzelmi pozíció Az ESP célja, hogy...