Pont pár napja néztem át egy barátom miatt a tavalyi, 2011-es webáruház felmérést és így ma reggel örömmel láttam a hírt, hogy megint elkészült a Nagy Webáruház Felmérés (2012), remek anyag, rengeteg hasznos információval.
A felmérés a WebShop Experts és az Árukereső együttműködésében készült el, thx minden résztvevőnek, hogy ezeket az információkat megosztják a nagyközönséggel. Nem csak webáruház tulajdonosoknak lesz hasznos, bizonyára a legtöbb fejlesztőt is érdekelni fogja az anyag.
A felmérés tartalom:
- Bevezető
- Hogyan változott a webáruházak forgalma az előző évhez képest?
- Fejleszteni vagy nem fejleszteni? – A bűvös kérdés
- Mennyi az átlagos napi látogatottság?
- Öreg, régi. Számít a kor egyáltalán?
- … és akkor az a bizonyos konverziós ráta:
- A régebbi áruházakban többet költenek?
- Mit tudhatunk a vásárlási szokásokról?
- Marketing eszközök – Ki mire esküszik?
- Mivel mérik az eredményeket?
- Hogyan viszonyulnak az újdonságokhoz?
- Mi a helyzet a közösségi vásárlásokkal? Kell még félni tőlük?
- Ki miben szeretne fejlődni?
- Végül egy kérdés, ami mindenkit foglalkoztat
- Összegzés
Letölthető innen: nagy_webaruhaz_felmeres_2012.pdf