Megmutatom hogyan tudod szimulálni a hanghullámot, talán a legegyszerűbb módon … :)
1.) Nyissunk egy új fájlt 450*250 72 dpi, és fekete háttérrel. Az újjonnan létrehozott fekete lapunkon hozzunk létre egy új layert „CREAT A NEW LAYER” A layernek adjuk egy új nevet, pl : hullam. Vegyük elő a „LASSO TOOL”-unkat és rajzoljunk egy ehez hasonló alakot.
2.) Töltsük ki fehérrel az elhatárolt részt. Most duplázzuk meg a „hullam” layerünket „DUPLICATE LAYER…”. Menjünk az „EDIT > TRANSFORM > FLIP VERTICAL”-ra .Most állítsuk egymás alá a két hanghullámot.
3.) Most olvasszuk egybe a hullám és a duplázott hullám rétegünket. Kattintsunk a „hullam copy” rétegünkre, és menjünk fel a „LAYER > MERGE DOWN”-ra (CTRL+E). Most két rétegnek kell lennie, a hullám és a background layerünknek. Forgassuk el a hullám rétegünket 90°-al. „EDIT > TRANSFORM > ROTATE 90° CW”
4.) Menjünk a „FILTER > STYLIZE > WIND” opcióra
Értéknek adjuk meg az alábbiakat:
Method : Wind
Direction : From the right
Ismételd meg még ezt 2* (CTRL+F) majd a másik irányba is csinálj ismét 3*.
5.) Most egy kicsit mossuk el „FILTER > BLUR > MOTION BLUR” értéknek add meg ezeket a beállításokat:
6.) Forgassuk vissza a hullám layerünket 90°-kal, majd duplázzuk meg. A „hullam copy” layerünknek módját állítsuk át „normal”-rol –> „Color Dodge”-ra és az „opacity”-t 100% –> 65% -ra Menjünk a „IMAGE > ADJUSMENT > HUE/SATURATION” -ra (CTRL+U), pipáljuk ki a colorize módot és tetszés szerint adjuk meg a színt. Így néz ki ha jól csináltuk:
Sok sikert a tutorhoz.