Ajánló: Google Analytics mítoszok, Nemzetközi SEO és 12 marketing fogás

Négy közkeletű Google Analytics mítosz és azok cáfolata

Kétféle hazugság létezik: a sima hazugság és a statisztika, tartja egy mondás. A Google Analytics a statisztikák egész tárházát biztosítja, ám bármilyen nagy mennyiségű adat is felesleges, sőt káros lehet ha az azokat rosszul értelmezik. Ez az angol nyelvű cikk tisztázza az alapfogalmakat, és segít a statisztikák helyes értelmezésében. A főbb témák:

  1. Hogyan használjuk a Google Analytics-t?
  2. Google Analytics alapfogalmak (itt szó van néhány alap fogalomról, mint például a lapon töltött idő, oldalmegtekintés, bounce rate, események stb..)
  3. Négy közkeletű Google Analytics mítosz és azok cáfolata:
    1. Minél több forgalmat generál az oldal annál jobb
    2. A látogatók minél több időt töltsenek el az oldalon
    3. Az egyedi látogatók száma hűen tükrözi az oldal látogatottságát
    4. A látogatottsági mutatók alapján értékelhető egy kampány sikeressége

Nemzetközi SEO fogások, avagy hogyan lépj ki a WordPress oldaladdal a nemzetközi virtuális térbe

Gondolkodj nagyban!- főleg ha a WordPress oldaladról van szó! Egy igazán jól összerakott oldal a nemzetközi porondon is megállja a helyét, ám ez sok buktatóval is jár. Nem elég a nyelvi korlátokat leküzdeni (ami önmagában is sokszor egy külön embert igényel), de a teljes gondolkodásmódodat át kell állítanod ahhoz, hogy ne kövess el alapvető hibákat. Ez az angol nyelvű cikk felsorolja a legfontosabb szempontokat, amiket érdemes figyelembe venni és ad pár tippet, hogy milyen pluginek segítségével tudod leegyszerűsíteni a folyamatot.

Tippek, hogy nemzetközi viszonylatban is megállja a helyét az oldalad:

  1. Globális tartalom
  2. Kerüld el a nagyon merev és szigorúra vett lokális opciókat
  3. Ne használj feliratokat a képeken
  4. Alakítsd a fizetési és szállítási lehetőségeket a helyi viszonyokhoz

Ajánlott plugin-ek:

  1. TranslatePress( – fordító program)
  2. Multi-currency for WooCommerce( – pénznem váltó)

Ha dolgoztál már több nyelvű WordPress weboldallal és van még ötleted arra vonatkozóan, hogy mire kell figyelni ill. milyen pluginek lehetnek hasznosak, írd meg egy hozzászólásban!

12 egyedi közösségi média marketing fogás, ami csodákra képes

Jelenleg a közösségi oldalaknak kb. 2.96 milliárd felhasználója van világszerte és ez a szám nap mint nap növekszik. Ez az oka annak, hogy a közösségi oldalakon való megjelenés és reklámozás manapság már a marketing stratégiák szerves ha nem fő része.

Arra a kérdésre, hogy ezeket a lehetőségeket hogyan lehetne a legjobban kiaknázni viszont pont olyan sokrétű a válasz, mint a közösségi média által nyújtott lehetőségek tárháza. Ez az angol nyelvű cikk pontokba szedi a hatékony közösségi marketing stratégia alapjait.

A főbb témák:

  1. Határozd meg a céljaidat
  2. Ismerd meg a közönséged
  3. Vedd figyelembe a közösségi média platformok egyedi sajátosságait a tartalom készítésekor
  4. Ne feledkezz meg a videókról
  5. Ossz meg rajongói és követői tartalmakat
  6. Hozz létre egy tudástárat
  7. Kevesebb reklám több történet
  8. Próbáld ki az influencer marketinget
  9. Használd ki a VPN (Virtuális Privát Hálózat) adta lehetőségeket
  10. Építs a hűséges vásárlókra
  11. Tedd emberközelivé az oldalt
  12. Használj chatbot-okat a közösségi média marketinghez

Szerző: Mészáros Dóra

Hugyecz Görgy (Harder)
20+ éve munkám és hobbim is az online világhoz köt. Az utóbbi 10+ évben leginkább keresőopimalizálás (SEO) témában tevékenykedem, mellette pedig Google Ads és Facebook PPC fronton is segítem ügyfeleimet. Korábban 10+ évig webgrafika, sitebuild, weboldal készítés témakörben mozogtam.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét